تبلیغات و چاپ الماس

همکاران عزیز، خواهشمندیم در هنگام استفاده از خدمات تبلیغات الماس ، نکات زیر را رعایت فرمایید. در صورت رعایت نکردن این نکات، مرکز مسئولیتی در قبال خرابی کار نخواهد داشت.

1- تبلیغات الماس تعهدی در قبال حذف فاکتور های ثبت شده نخواهد داشت . قبل از ثبت فاکتور و پرداخت نهايي فايل خود را بررسي کنيد ( به لحاظ کیفیت ، تعداد سفارش ، مبلغ ، سرعت چاپ و …)

2 – چنانچه سفارشاتی که ممنوعيت چاپي دارند، مانند: تصاوير بانوان ( چهره يا اندام )، تصاوير بدنسازی ، طرح های ورق های بازی يا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای ، شرکت های هرمي، عکس چهره ائمه اطهار و … توسط شما ثبت شود و درصورتي که از چشم مسئول مربوطه دور بماند و وارد پروسه چاپي شود، اين سفارش ها امحاء خواهد شد و غير از هزينه سفارش ، کليه مسئوليت این امر، اعم از جريمه های نقدی و کيفری به عهده سفارش دهنده مي‌باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، اين مهم را در نظر بگيريد .

محصولات چاپی و طریقه ثبت سفارش

محصولات تبلیغات الماس به دو نوع عمومی و اختصاصی تقـسیم می‌شوند که ثبت سفارش این فرم ها به طـریق غیر حضوری (از طریقه سامانه تبلیغات الماس) نیز امکان پذیر است. برای این امر، به سـامانه فروش آنلاین مراجـعه کرده ، فایـل نهایی خـود را آپلود کـنید؛

بعـد از پرداخـت از طریـق کارت های عضو شتاب و دریافت شمـاره فاکـتور، سفـارش شما ثبت شده و وارد پروسه تولید می‌شود.

محصولات عمومی

توجه داشته باشید، هـر محصول عمومـی دارای میانگـین رنگـی خاص می باشد و رنـگ‌ها بر اسـاس رنـگ قـالب فرم چـاپی تنظیـم میشود از این رو کـلیه کارهایی که در این فرم چاپ میشود، با 15% اختلاف رنـگ نسبت به مانیتور استاندارد مواجه خواهند شد.

به علت تغییر مـداوم مـواد اولیه ( کاغذ-پارچه-مرکب- روکش ها…) شما می‌توانید قبل از سفارش نمونه جنس‌ها را بررسی نمایید اما به یاد داشته باشید بافت و ضخامت پارچه، لـمینیت و… در جنس ها مختـلف، متفاوت اسـت و خـرید ما بر اساس موجودی بازار می باشد لـذا هنـگام سفارش این مـهم را در نظر بگیرد.

– توصیه مهم: توجه داشته باشید نوع سفارش خود را با توجه به حساسیت و اهمیت کارتان مشخص کنید.

لازم به ذکر است کیفیت سفارشات ( به لحاظ رنگ و کاغذ و…) در محصولات عمومی با یک محصول اختصاصی قابل مقـایسه نخواهد بود.

تذکرات مهم (قالب کار)

کلیه سایز‌های ارایه شده در قالب با توجه به نوع کار شما در نظر گرفته شده لطفا از تغییر قالب اصلی خودداری نمایید. کلیه محصولات معمولی و فوری که فایل آن در روزهای شنبه تا چـهارشنبه قبل از ساعت 14 و در روز پنجشنبه قبل از ساعت 12 ذخیره شده باشد طبق زمان تحویل داده خواهد شد.

لطفا قبل از ثبت سفارش به موارد زیر توجه نمایید: – فایل آماده چـاپ بایستی به صورت عکس (JPEG) تحویل مجـموعه شود. در غـیر این صـورت خرابی به عـهده سفارش دهنده می باشد.

– از مدل های رنگـی غـیر از CMYK و یا ترکـیب های 16Bit استفاده نشود. در صورت استـفاده نتیجـه چاپی با خطای رنگی 60% و یا بیشتر مواجه خواهد شد.

– کـیفیت کلیه فایل های چـاپی بایستی 100Dpi باشد در صورت استفاده از کیفیت تصـویر پایین‌تر کارهای چاپی شما با افت کـیفیت مواجـه خواهد شد.

– در صـورت استفـاده از نوشتـه های 4 رنگ مرکز مسئـولیتی در قبال خـرابی سفارش نخـواهد داشـت.

– به طور کلی ما مسئولیتی در قبال خوانده شدن QR-Code نخواهد داشت.اما در صورت استفاده از آن فقط از رنگ مشکی تک رنگ (k=100) استفاده نمایید.

– در پرچم ساحلی و تشریفات 50 میلی متـر ، پرچم رومیزی 20 میلیمتر و در محصولات پرچم ، تی و ال 10 میلی مـتر خـلاصـی بـرش رعـایت شود.

– در کـلیه سفارشات خـطای برش وجود دارد. ( حـداقل 10 میلی متر) دقـت داشتـه باشید در صـورت حساسیت سایز سفارشتان ، بایستی این خطـا را در نظر بگیرید.(یعنی سفارشات خود را 10 میلیمتر بزرگتر از اندازه ای که می خواهید ثبت کنید.)

تذکرات مهم:

1- به محض آماده شدن سفارشات محصولات عمومی یک پیامک برای کار شما ارسال می شود.

2- اعتبار فاکتورهای ما و بررسی گارانتی سفارشات یک ماه می باشد.

3- ارسال سفارشات، روز بعد از چاپ و تحویل می باشد با توجه به نوع درخواست شما برای دریافت.

4- شخـصی کـه برای سفارش و تحـویل کارهای شـما به مجـموعه مراجـعه مـی‌کند نماینـده تام الاختیار شـما می باشد، لذا از فرستادن افراد بی اطلاع، بی سواد و کم سواد به مجموعه جدا خودداری فرمائید.

0
    0
    سبد شما
    سبد شما خالی استبرگشت برای خرید